donderdag 6 mei 2010

Ze wilde steeds tussen de planten in de tuin gaan slapen, dus heb ik uiteindelijk maar dit kussen voor haar neer gelegd en sindsdien kruipt ze op het kussen als ze gaat slapen!
Voor de nacht had ik een grote doos van mn werk mee genomen om naast ons bed te zetten, zodat ze de 1e nachten niet alleen hoeft te slapen. We hadden er eerst alleen een fleecedekentje in gelegd maar ze wilde niet gaan liggen. Dus het kussen gepakt en hoppetee, daar ging ze hoor, krulde zich op en was meteen in slaap! Rond 6 uur werd ze wakker en ik heb haar naar buiten gebracht (wisten jullie trouwens dat de vogels dan heeeeeeeeel veel lawaai maken?) en ze plaste en daarna weer geslapen. 's Ochtends krijgt ze nog bambix met roosvicee, dat vind ze wel heel erg lekker. Ze was net een klein varkentje toen ze het op at.
Ik moest vandaag nog werken, maar Boudewijn en de jongens waren vrij..........en nee ik was niet jaloers, want ik ben volgende week vrij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten